به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان افزود: برای تحقق وحدت باید مواظب باشیم کاری نکنیم که نتیجه آن کار، مطلوب دشمنان نظام و انقلاب باشد.
وی به لزوم رعایت انضباط کلامی و رفتاری مدیران تاکید کرد و ادامه داد: سخن و رفتار مدیران نباید خنثی کننده سخن و رفتار همدیگر باشد بلکه به واسطه شرایط موجود باید کارها و رفتارهایمان مکمل هم شود.
حقیقی به لزوم وجود یک صدا در بین مدیران و کارگزاران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم باید این یک صدایی از طرف مسئولان بشنوند.
وی به ضرورت اطلاع رسانی درباره اقدامات و خدمات انجام شده تاکید کرد و گفت: نباید قامت دولت را با عدم اطلاع رسانی درست، ضعیف کنیم.
استاندار زنجان از تشکیل ستادی برای ترسیم نقشه راه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در استان خبر داد و افزود: باید از همه بضاعت خود برای اجرایی کردن این بیانیه بهره بگیریم.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به تعیین تکلیف مدیران پروازی در شهرستان های استان و ضرورت بکارگیری مدیران بومی در ادارات تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران پروازی از نظر من رسمیت ندارند و باید تا پایان اسفند جاری از مسئولیت کنار بروند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ثابت ماندن نرخ گوشت مرغ از 20 آذر امسال تا کنون در استان اشاره کرد و گفت: طی این مدت به غیر از ایام تعطیل، هر روز بیش از 39 هزار تن گوشت مرغ روانه بازار استان شده است.
حقیقی اضافه کرد: ثابت ماندن نرخ گوشت مرغ در استان با شرط یکسان شدن قیمت گوشت مرغ در کشور، تشدید نظارت مناسب و رعایت انصاف از سوی تولید کنندگان و فروشندگان ممکن خواهد شد.
به گزارش ایرنا در شورای اداری استان، از خدمات سید بیوک موسوی تقدیر و خدابخش مرادی نافچی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان معرفی شد.
گفتنی است معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نزدیک 11 ماه بود که به صورت سرپرستی اداره می شد.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.