به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان میبد که در محل فرمانداری برگزار شد ، افزود : در فعالیتهای اداری دو رویکرد حل مسائل مردم و جامعه و گره گشایی از کار آنها با رعایت قوانین دنبال می شود.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات خوب انجام شده اظهارداشت : برنامه های نیمه تمام و انجام نشده باید در دستور سال بعد قرار گیرد ، همچنین یک قلمرو نو و جدید نیز باید در سطح ادارات مشخص شود تا به عنوان برنامه های شاخص و جدید سال آینده تعیین شود.
امام جمعه همچنین بر فرهنگ سازی بیانیه گام دوم نیز تاکید کرد تا طرح جامع و افق های پیش رو در ارتباط با محورهای این بیانیه بسیار مهم تعریف شود.
اعرافی با اشاره به نمایشگاه دست آوردهای انقلاب گفت : دست آوردهای چهل ساله انقلاب ارائه شده در این نمایشگاه باید به صورت مجازی و مکتوب سند سازی و حفظ شود تا سالانه قابل ارائه و عرضه باشد.
وی همچنین توجه و اهتمام به مبلمان شهری ، تکمیل پروژه فاضلاب و نیز مسائل فرهنگی و اجتماعی چون آسیب شناسی طلاق و بالا رفتن سن ازدواج و نیز تحقیق و پژوهش را نیز مهم عنوان کرد.
فرماندار میبد نیز در این نشست به عنوان آخرین جلسه شورای اداری در سال جاری به اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت : ما به برکت جمهوری اسلامی و حضور چشمگیر مردم با وجود اوضاع اقتصادی مسئولیتی را به عهده داریم و باید آن را قدر بدانیم.
حسین فلاح گفت : باید نقصان و کاستی را در نظام اداری حل کرد تا مردم همچنان در صحنه بمانند و نباید به نوعی علی رغم میل باطنی مایه یاس و ناامیدی مردم را فراهم کنیم.
وی حضور مردم و ادارات در نمایشگاه برگزار شده در مصلی را ستود و گفت : بسیاری از داشته های ما به برکت انقلاب اسلامی است.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.