سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در نمایشگاه بهاره زنجان 250 غرفه از استانهای مختلف از جمله زنجان و شهرستانهای تابعه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، کردستان، خراسان، قزوین، تهران، خوزستان، کرمان، یزد و گلستان کالا و محصولات خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
محمد فاطمی افزود: گروه های کالایی این نمایشگاه شامل مواد غذایی و لبنی، شیرینی و شکلات، نان های مخصوص، تنقلات، انواع لباس و پوشاک (زنانه، مردانه و بچه گانه)، پارچه، کیف و کفش، انواع ظروف چینی و بلور و کریستال و دیگر ملزومات مورد نیاز خانواده ها در ایام نوروز، عرضه شده است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بدون واسطه، تامین نیاز کالاهای اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده ها و حمایت از تولیدکنندگان داخلی ذکر کرد.
این مسئول ادامه داد: عرضه مایحتاج مورد نیاز مردم در شب عید با قیمت و کیفیت مناسب، تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه عید نوروز از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال بشمار می رود.
فاطمی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروش ویژه بهاره از 17 تا 24 اسفند جاری از ساعت 16 تا 22 در فضای عمومی 11 هزارو 500 مترمربع و چهار هزارو 200 مترمربع فضای غرفه سازی شده برای بازید و خرید عموم مردم دایر است.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه 100درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال 1383 با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیائی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.