رئیس اتاق اصناف استان یزد در حاشیه گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در قالب 230 غرفه تا 20 اسفندماه برای بازدید عموم دایر است.
محمدمهدی باغستانی افزود: در نمایشگاه یاد شده فروش اقلام اولویت دار و مورد نیاز مردم مانند آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه و پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز همشهریان در معرض دید عموم قرار گرفته است .
وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاهها با تخفیف 10درصد به بالا عرضه می شود ، خاطرنشان کرد: 73درصد واحدهای عرضه کننده کالاهای این نمایشگاه واحدهای صنفی با پروانه کسب، 14درصد سایر واحدهای تولیدی ، 12 درصد واحدهای تولیدی صنایع بزرگ و یک درصد هم واحدهای تولیدی دامی هستند.
رئیس اتاق اصناف استان یزد با تأکید بر لزوم پرهیز از عرضه فله ای محصولات اضافه کرد: در نمایشگاه امسال، عرضه محصولات تنظیم بازار و عرضه مستقیم مرغ را با قیمت مناسب خواهیم داشت.
باغستانی تعدیل قیمت ها ، رفاه حال شهروندان و تامین نیازهای مردم در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز را از اهداف برپایی نمایشگاه یزد اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت هفت روز از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه سعی شده، محصولات عرضه شده به طور مستقیم از واحدهای تولیدی تهیه و بدون واسطه به دست مردم برسد.
نمایشگاه فروش بهاره استان یزد هر سال در اسفندماه و در هفته های پایانی سال برگزار می شود.
1968/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.