به گزارش ایرنا، حسین مهری روز سه‌شنبه در سفر به استان زنجان از واحد در دست احداث تولید داروهای انسانی بازدید و مسائل آن را از نزدیک بررسی کرد.
وی اظهار داشت: هفت پروژه در دست اجرای این استان تحت حمایت بانک صنعت و معدن و از پیشرفت فیزیکی بین 4 تا 90 درصد برخوردار هستند که شرکت کیمیا زیست پارسیان یکی از این پروژه ها محسوب می شود.
مهری با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری این پروژه 800 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: 500 میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری ریالی و 2.5 میلیون یورو نیز سرمایه‌گذاری ارزی است که از این حجم، 300 میلیارد ریال توسط بانک صنعت و معدن تامین اعتبار شده است.
رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: به یقین این بانک برای سرمایه در گردش واحد تولیدی نیازمند تسهیلات است.
به گزارش ایرنا، شرکت کیمیا زیست پارسیان در شهرک صنعتی شماره 2 (نوآوران) زنجان در دست احداث است که با بهره‌برداری از آن حدود 20 نوع دارو تولید خواهد شد.
رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه از شعبه این بانک در زنجان بازدید و با کارکنان آن دیدار کرد.
به گزارش ایرنا، نشست با کارآفرینان، صنعتگران و مدیران واحدها و بازدید از بانک صنعت و معدن شعبه ابهر، پایان‌بخش برنامه‌های سفر یک‌ روزه رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان زنجان خواهد بود.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.