معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی اردبیل تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد، گفت: در سفر رئیس بانک صنعت معدن به استان اردبیل برخی از موانع و مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شد.     بهمن حسین زاده در گفتگو با ایسنا در خصوص دستاوردهای سفر رئیس بانک صنعت معدن به استان اردبیل اظهار کرد: به دلیل اینکه استان اردبیل استان صنعتی به شمار نمی آید سفر چنین مدیرانی تاکنون در اردبیل کمتر اتفاق افتاده ولی با رایزنی‌های انجام شده از سوی استانداری این سفر محقق شد بطوریکه که برکات زیادی عاید واحدهای تولیدی استان شد. 
معاون سرمایه گذاری استاندار اردبیل اضافه کرد: جلسه ستاد تسهیل و موانع رفع تولید در حضور مدیران عامل بانک‌ها و مدیران واحدهای تولیدی استان انجام شده بطوریکه در این جلسه تسهیلاتی برای چندین شرکت و کارخانه  مصوب و همچنین طرح توسعه‌ای چند واحد تولیدی نیز مقرر گردید.   وی اضافه کرد: حسین مهری در این سفر در جریان مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی آرتاپان، آرتاویل، آذرساروج، رویای هفت آسمان و سبلان خودرو مایوان قرار گرفت و برای این واحدهای تولیدی 950 میلیارد ریال سرمایه در گردش، 735 میلیارد ریال سرمایه ثابت و 20 میلیون یورو سرمایه ثابت ارزی مصوب شد. 
حسین زاده تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی مانند سبلان خودرو که بدهی ارزی داشتند نسبت به حل مشکلات و تقسیط معقوقات آنها اقدام شد. 
حسین زاده خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن آمادگی لازم برای رفع مشکلات سرمایه گذاران، تامین سرمایه و حمایت از آنها را در استان دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.