به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی روز دوشنبه در آیین افتتاح بزرگترین مزرعه پرورش مرغ مادر تخم گذار کشور در زنجان با بیان اینکه همه ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم افزود: آنچه که سالیان سال از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده خودکفایی در حوزه های مختلف است که در صورت تحریم با مشکل مواجه نشویم.
این مسئول خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به رشد کشور حساس باشیم و در این زمینه تلاش وافر کنیم، در40 سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشتیم و امروز به دهه پنجم انقلاب وارد می‌شویم.
وی با بیان اینکه از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی دشمنی ها آغاز شد، اظهار داشت: مخالفت ها و دشمنی ها از همان دوران آغاز شد و از داخل و خارج ترور شخصیت های سیاسی و مذهبی شکل گرفت.
این مسئول به شکل گیری گروهک های مختلف در مبارزه با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با این حال هدایت های امام خمینی (ره) موجب شد که دشمنان با در بسته مواجه شوند.
حجت الاسلام شهیدی محلاتی با بیان اینکه دشمن با ناجوانمردی یک جنگ تمام عیار را علیه انقلاب و نظام اسلامی به راه انداخت تصریح کرد: دشمنان 8 سال جنگ را به کشور تحمیل کردند اما با رهبری امام راحل و هوشیاری مردم این جنگ ناکام ماند و وعده‌های یک هفته ای صدام در نهایت منتهی به شکست خودش شد و ملتمسانه درخواست کرد پایان جنگ را کرد.
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: ما برای انقلاب هزینه بسیاری پرداخت کردیم و خود استان زنجان سه هزار شهید تقدیم نظام کرده است.
حجت الاسلام شهیدی محلاتی به سایر فتنه های دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در این مدت ما شاهد بودیم که ترامپ دیوانه چه برنامه‌های شومی در پیش گرفت و در نهایت به صورت علنی اعلام کرد که ما تلاش می کنیم انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نبیند.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مزرعه مرغ تخمگذار را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: باید در فعالیت این مجموعه از نیروهای استان استفاده شود.
حجت الاسلام شهیدی محلاتی با اشاره به ظرفیت های بسیار این استان در حوزه های مختلف، گفت: مایه خرسندی است که چنین مجموعه ای در استان زنجان راه اندازی شده و از مسئولان بابت این موضوع تقدیر می کنم.
معاون رئیس جمهور در این مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف این مزرعه با اهدا لوح تقدیر از کارگران و دست اندرکاران این پروژه تجلیل کرد.
حجت الاسلام شهیدی همچنین در جریان سفر به استان زنجان در محوطه مزرعه پرورش مرغ مادر تخم گذار با حضور مسئولان نهال غرس کرد.
مزرعه مرغ مادر تخمگذار کشور با ظرفیت 80 هزار قطعه در زمینی به مساحت 902 هکتار و با سرمایه گذاری 259 میلیارد ریال ایجاد و راه اندازی شده است.
این مجموعه ضمن اشتغال زایی مستقیم برای 40 نفر و ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای 2 هزار نفر، قادر است در هر دوره 10 میلیون قطعه جوجه مرغ یکروزه تخم گذار تجاری که معادل 25 درصد از نیاز صنعت مرغ تخمگذار کشور است را تامین کند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.