به گزارش ایرنا، مسیح الله سلطانی روز دوشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی زنجان افزود: باید برای جلوگیری از ادامه این روند برنامه ریزی کافی انجام شود، هرچند سال قبل کارهایی در این رابطه انجام شد اما کافی نبود.
وی اظهار داشت: نیاز به درمان و مسائل پزشکی چیزی نیست که تعطیلی بشناسد، لذا مردم در این رابطه دغدغه دارند و برای تامین نیازهای آنها و رفع مشکلات اقدامات لازم انجام گیرد.
سلطانی تاکید کرد: مسئولان در هر بخشی باید به دغدغه جدی مردم پاسخ داده و در صدد رفع آن باشند، از جمله اینکه آیا ظروف پلیمری، برخی آلاینده ها و امثالهم سرطان زا هستند یا نه؟
این مسئول خاطرنشان کرد: طبیعتا صنعت مشکلاتی دارد، اما اینکه مشکل جدی برای جامعه داشته باشد اینطور نیست و ما نیز باید جواب قانع کننده ای برای مردم بدهیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از این بخش ها حوزه اجتماعی و فرهنگی به ویژه مشارکت اجتماعی است که تبلور حضور اجتماعی مردم در عرصه های مختلف می باشد.
سلطانی افزود: مشارکت عمومی سازمان یافته طی این سال ها در کشور نمود داشته، مانع از تک روی، بی اعتنایی و بی اعتمادی شده و موجبات انسجام و وحدت ملی را فراهم کرده است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.