به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس سه هزار و 371 فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض ‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان به مبلغ 9 میلیارد و 616 میلیون تومان پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: با همکاری صندوق امداد ولایت این نهاد از ابتدای امسال تا کنون 483 فرصت شغلی جدید با پنج میلیارد و 979 و میلیون تومان اعتبار برای افراد نیازمند ایجاد شده است.
این مسئول ادامه داد: از ابتدای سال جاری 179فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و301میلیون تومان ، و10مورد هم اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ 67میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از رویکردهای دیگر این نهاد در حوزه اشتغال توجه به طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان، نو وخلاقانه برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.
به گفته صفری، برنامه ‌ریزی‌شده در همه شهرستان‌های استان زنجان حداقل یک طرح اشتغال دانش‌بنیان و بازار محور از جمله پرورش زالو، نیروگاههای خورشیدی خانگی، پرورش گیاهان دارویی و گل محمدی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان ایجاد شود.
به گزارش ایرنا، 28 هزار 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر وغیر کمک معیشت بگیردر استان بهره مند هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.