حمید میرزایی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات گاز رسانی به 18 روستا، افتتاح 14باب خانه بهداشت و پایگاه سلامت، 44 کیلومتر روکش آسفالت، 6 مورد آبیاری تحت فشار و طرح های متعدد در حوزه عمران روستایی از جمله پروژه های قابل افتتاح شهرستان خدابنده در دهه فجر جاری است.
وی ادامه داد: نیروگاه خورشیدی سوله واقع در بخش گرماب با ظرفیت تولید 20 مگاوات برق، چهار طرح گاز رسانی و ساخت المان شهدای گمنام در شهر قیدار از جمله طرح هایی هستند که عملیات اجرایی آنها دهه فجر در شهرستان خدابنده آغاز می شود.
فرماندار خدابنده گفت: همچنین عملیات اجرایی 2 طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار ریالی بالغ بر 200 میلیارد تومان و اعتبار ارزی 260 میلیون یورو مصادف با دهه فجر در این شهرستان آغاز می شود.
وی اظهار داشت: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و مسابقه عکس انقلاب از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده است.
فرماندار خدابنده بر حضور گسترده و پر شکوه مردم در برنامه های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب و همچنین بر مردمی برگزار شدن آنها تاکید کرد و گفت: در شرایط حساس کنونی، وفاق و همدلی و حضور مردم در صحنه، زمینه غلبه بر مشکلات و عبور از آنها را فراهم کرده و موجب یاس دشمنان می شود.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.