به گزارش ایرنا در این برنامه خودروها و موتورسواران بسیجی، فرماندهی انتظامی و اورژانس 115 و همچنین اسب سواران با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر میاندوآب به حرکت در آمدند. 
حمل تصاویری از امام خمینی (ره) و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در این رژه، خاطرات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برای شهروندان میاندوآبی یادآوری می کرد.
همچنین در این مراسم، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میاندوآب، 40 بادکنک را به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آسمان میاندوآب به پرواز درآوردند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در اختتامیه این آیین، با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است گفت: مردم از رژیم ستمشاهی که ظلم های فراوانی به ملت خود وارد کرده بود به ستوه آمدند و با رهبری امام خمینی (ره) کاخ ظلم و ستم را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستادند.
سرهنگ وهاب عباسفام مردمی بودن انقلاب اسلامی را از ویژگی های مهم این انقلاب دانست و اظهار داشت: مردمی بودن انقلاب اسلامی این انقلاب را با سایر انقلاب ها و قیام های قبل از خود متمایز می کند.
وی بیان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیری انقلاب نیست، بلکه انقلاب اسلامی دوران پویایی خود را شروع می کند.
به گزارش ایرنا، در حاشیه مسوولان و مردم تمثال امام خمینی (ره) را گلباران کرده و با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
9871/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.