فرماندار سلماس گفت: گشایش مرز کوزه رش اصلی ترین خواسته مردم سلماس از مسئولین است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در دیدار مردمی با مردم روستای سوره سلماس در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تامین آب شرب سه روستای سلماس که باحضور استاندار آذربایجان غربی محقق شد، با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه مردم ایران گفت: دشمنان این مرز و بوم نقشه های شومی برای انقلاب کشیده بودند که بحمد الله موفق نشدند و ما امروز به استقبال دهه فجر می رویم .

اصغری بیان کرد: در دهه‌فجر چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 44 پروژه در شهرستان‌سلماس با اعتباری بالغ بر265 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار می گیرد .

وی افزود: خواسته اصلی مردم سلماس گشایش مرز کوزه رش و همچنین رونق منطقه ویژه اقتصادی می باشد در سفرهای اخیر مسوؤلین بلندپایه ایران به کشور ترکیه، مرز کوزه‌رش مطرح شده و امیدواریم در آینده خبرهای خوبی در این‌خصوص بشنویم.

فرماندار سلماس تصریح کرد: از دیگر مشکلات شهرستان سلماس بیمارستان این شهر می باشد که خوشبختانه در سفر اخیر ریاست‌جمهوری به استان، 20 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به بهره برداری از استادیوم 5 هزار نفری و تصفیه‌خانه شهرستان سلماس در سال آینده، اذعان کرد: امیدواریم دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به این مشکلات توجه خاص داشته باشد و به برکت انقلاب اسلامی تمامی مشکلات و موانع موجود حل و فصل شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.