به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، رضا کابلی افزود: 24 هزار و 900 نفر با بهره برداری از پروژه های آبرسانی از آب شرب سالم و بهداشتی بهر ه مند می شوند.
وی با بیان اینکه از 54 روستا، 22 روستا در قالب پنج مجتمع آبرسانی قرار دارد، تاکید کرد: فاز یک مجتمع معجزات و چهار روستا از مجتمع روستاهای حاشیه شمالی از توابع شهرستان زنجان، مجتمع امام زاده یعقوب و مجتمع خراسانلو شهرستان ابهر به ترتیب با 2 و یک روستا از پروژه های آبرسانی در دهه مبارک فجر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: احداث مخزن آب با حجم سه هزار و 980 مترمکعب،144کیلومتر و 150 متر خط انتقال، 151کیلومتر و 382 متر احداث و توسعه شبکه توزیع، ساخت ایستگاه پمپاژ از فعالیت های انجام شده در پروژه های آبرسانی این مجتمع ها بوده است.
کابلی اظهارداشت: یکی از کارهای شاخص و موثر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان بعد از انقلاب به دلیل محدودیت های موجود در منابع اعتباری دولتی، استفاده از پتانسیل های جایگزین از جمله خیرین و حتی مشارکت خود مردم در اجرای پروژه های آبرسانی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر امسال 32 روستا با سه هزار و 389 خانوار از روستاهای استان زنجان با مشارکت اهالی از آب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.