اصغر وثوق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 120هزار خیر در استان ماهانه هفت میلیارد ریال به این انجمن کمک می کنند که نشان دهنده نوعدوستی و مشارکت روز افزون مردمی در کارهای خیر است.
وی اظهار داشت: بر این اساس در دنیای مدرن کنونی کار خیر از انفرادی به جمعی تسری یافته و این انجمن استفاده از توان مردمی را مورد توجه قرار داده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی(مهرانه) استان زنجان ادامه داد: عموم مردم به این مهم توجه داشته باشند که شفافیت اساس فعالیت های این انجمن بوده و همه ساله عملکرد مالی 20 صفحه ای خود را در سایت مهرانه دردید عموم می گذارد.
وی بیان کرد: یکی از افتخارات مهم این انجمن است که در یک مرکز پزشکی و فرهنگی از بیمار هزینه ای دریافت نمی شود و این در حالی است که انجمن ریالی بودجه دولتی ندارد و منابع آن از محل کمک های مردمی و خیران است.
وثوق افزود: طی ماه گذشته نیز به 53 بیمار به ارزش بیش از 304 میلیون تومان در مرکز رادیوتراپی مهرانه خدمات رایگان دریافت کردند و علاوه بر آن 57 نفر از بیماران نیز از خدمات مرکز مشاوره کلینیک تخصصی مهرانه بهره‌مند شده‌اند.
وی اظهار داشت: طی مدت یاد شده 150 نفر در درمانگاه کموتراپی جهت بهره‌مندی از خدمات شیمی درمانی و 271 نفر نیز از خدمات آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه بهره‌مند شده اند.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی(مهرانه) استان زنجان خاطرنشان کرد: 879 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان در محل مهمانسرای مهرانه زنجان پذیرش شده‌اند که ارزش ریالی این اسکان، بیش از 791 میلیون ریال بوده است.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای تامین نیازهای درمانی بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ( مهرانه ) از سال 85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.