جواد گرانمایه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای فعالیت این مرکز تا مرداد ماه سال جاری، مهرانه بابت ارائه خدمات رادیوتراپی به 2 هزار و 249 بیمار به ارزش 102 میلیارد و 453 میلیون و 775 هزار ریال، ریالی از بیماران دریافت نکرده است.
وی اظهار کرد: این مرکز با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و فوق پیشرفته و کادر درمانی مجرب خدمات رایگان لازم را در کنار اسکان رایگان به بیماران استان زنجان و اقصی نقاط کشور ارائه می‌دهد.
گرانمایه افزود: بر این اساس 61 پرونده جدید طی مرداد امسال در کلینیک رادیوتراپی مهرانه تشکیل شد و این مهم نسبت به ماه قبل تغییری نداشت و این تعداد در تیر امسال نیز 61 فقره پرونده بود.
وی خاطرنشان کرد: مرداد امسال نیز 54 نفر از خدمات مشاوره کلینیک رادیوتراپی مهرانه بهره‌مند و 31 بیمار غیربومی در مهمانسرای این مجموعه پذیرش شدند.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای برآورد نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه مهرانه از سال 85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی هم سال 93 آغاز به کار کرده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.