به گزراش ایرنا ، آیت‌الله سید محمد حسینی ‌زنجانی شامگاه شنبه در جمع اعضای هیات مدیره و مسئولان انجمن حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) استان زنجان افزود: مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و مهرانه مصداق این کلام گفته شده است.
این مرجع تقلید اظهار کرد: اعمال و فعالیت‌های انجام گرفته مهرانه مایه خرسندی است و کمک به کسانی که رنجورند در پیشگاه خداوند بسیار ارزشمند است.
آیت الله حسینی زنجانی اظهار امیدواری کرد ؛ چنین مدیریت نظام مند را در کل جامعه تسریع دهیم و تاسیس مهرانه حرکت بی‌نظیری بوده و این فعالیت ها بیشتر شود.
وی خاطر نشان کرد: مهرانه به یک حرکت جهانی تبدیل خواهد شد و برای بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه آرزوی صحت و سلامتی می کنم.
به گزارش ایرنا، انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) برای برآورد کلیه نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزار و 900 مترمربع طراحی و احداث شده است.
از این میزان فضا ،12 هزار متر مربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی اختصاص داده شده است. همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده که فاز اول این کلینیک با هزینه بالغ بر 240 میلیارد ریال احداث شده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.