مسعود بهمنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دعوت از این کشتی گیر زنجانی برای حضور در این مسابقات با معرفی کادر فنی تیم ملی، صورت گرفته است.
وی، اظهار داشت: میثم نصیری از زنجان، سید احمد محمدی، مهدی یگانه جعفری و ایمان رحمانی از مازندران، یونس امامی و فرهاد نوری از تهران و حسین مصطفوی از آذربایجان شرقی، کشتی گیران دعوت شده به این پیکارها هستند که در وزن 70کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.
بهمنی افزود: سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی، طی روزهای 18 و 19 بهمن امسال و در 10 وزن مختلف در کرمانشاه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، میثم نصیری کشتی گیر شاخص و شایسته زنجان در پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان که از 22 آذر امسال به مدت 2 روز در سالن یادگار امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل و با حضور 2 تیم ایرانی و 6 تیم خارجی برگزار شد، به نشان طلا دست یافت.
این کشتی گیر زنجانی که تجربه حضور در مسابقات برون مرزی و بازی های المپیک ریو را در کارنامه ورزشی خود دارد در قالب تیم کشتی آزاد بیمه رازی و در وزن 56 کیلوگرم توانست مقام نخست را در این مسابقات کسب کند.
درحال حاضر قریب سه هزار و 500 ورزشکار در کشتی زنجان مشغول فعالیت و انجام تمرین زیر نظر مربیان مجرب و توانمند هستند که از این تعداد نزدیک 100 نفر پیشکسوت و مابقی نیز خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
ورزش کشتی که طرفداران زیادی نیز دارد در تمام شهرستان های این استان شامل خدابنده، زنجان، ابهر، خرمدره، ایجرود، ماهنشان، طارم و سلطانیه فعال است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.