محمود اشتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های ملی کشتی آزاد ناشنوایان در 2 بخش جوانان و بزرگسالان عازم این مسابقات شدند و علی شکیبازاده پس از حضور در چندین مرحله اردوی انتخابی و آمادگی در لیست نهایی برای حضور در رقابت های جهانی قرار گرفت.
وی بیان کرد: این کشتی گیر جوان تمرین های منظم و خوبی را در اردوهای تیم ملی و در شهر ارومیه پشت سر گذاشته و با داشتن روحیه و انگیزه بالا امید زیادی برای کسب مدال در مسابقات جهانی روسیه دارد.
وی با اشاره به اینکه 20 کشتی گیر عازم مسابقات جهانی شدند، بیان کرد: ترکیب تیم کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان در رقابت های قهرمانی جهان را رضا علی نژاد در ۵۷ کیلوگرم، خشایار قیصری فیروز در ۶۱ کیلوگرم، ناصر کریمی در ۶۵ کیلوگرم، عرفان توتونچی در ۷۰ کیلوگرم، حمیدرضا کنعانی در ۷۴ کیلوگرم، حمیدرضا خواجه در ۷۹ کیلوگرم، سیدعلی عباسپور در ۸۴ کیلوگرم، علی شکیبازاده در ۹۲ کیلوگرم، مهدی ملکوتی اصل در ۹۷ کیلوگرم و سعید فروتن نژاد در ۱۲۰ کیلوگرم تشکیل می دهند که به همراه 10 کشتی گیر دیگر در بخش بزرگسالان به روسیه سفر کردند.
اشتری گفت: داود رخش خورشید هدایت تیم کشتی آزاد جوانان را بر عهده دارد و سامان مردانی، ایرج طهماسی، سید جلال عسگری، احسان درستکار و حسین غلامزاده به عنوان مربیان این تیم را در مسابقات جهانی روسیه همراهی می کنند.
وی افزود: مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در 2 بخش جوانان و بزرگسالان از 22 الی 30 خرداد ماه جاری در شهر ولادیمیر روسیه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا علی شکیبازاده متولد 1377 شهر ارومیه بوده و از دوران نوجوانی فعالیت ورزشی خود را در رشته کشتی آغاز کرده است.
این کشتی گیر جوان و آینده دار چندین مقام قهرمانی در مسابقات مختلف کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته است.
رشته های کشتی و والیبال ناشنوایان از جمله رشته هایی به شمار می رود که همواره ورزشکارانی از آذربایجان غربی را در ترکیب تیم های ملی برای شرکت در رقابت های بین المللی و جهانی به خود دیده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.