به گزارش ایرنا، محمد محمدی قیداری روز چهارشنبه در بازدید مدیر عامل بانک ملت کشور از شیرخوارگاه و خانه نوباوگان شهید ثمین تاب زنجان افزود: هم اکنون 26 هزار و 800 خانوار و پنج تا 6 هزار زن سرپرست خانوار نیز تحت پوشش این اداره کل هستند.
وی اظهار داشت: بهزیستی با رویکرد عام بیشتر به کارهای آگاه سازی و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف از قبیل پیشگیری از معلولیت ها، آسیب های اجتماعی اعتیاد می پردازد.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس این اداره کل به 20 هزار نفر از از گروههای هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی به گروههای هدف را ارائه کرده که این روند همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون بهزیستی استان 13 کمپ اعتیاد را تحت پوشش دارد که سال گذشته هفت هزار معتاد را پذیرش کرده و طی مراحل مختلف خدمات درمانی لازم را ارائه کرده است.
این مسئول ادامه داد: بهزیستی استان حدود 21 هزار معلول شامل جسمی و حرکتی، نابینا و ناشنوا بیماران روانی مزمن و سالمندان را تحت پوشش دارد که خدمات مختلفی اعم از خدمات تخصصی و حمایتی را ارائه می کند.
وی خاطر نشان کرد: معلولان در دسترسی به خدمات بانکی مورد نیاز در شعب بانک ملت مشکلاتی دارند که مناسب سازی لازم در این حوزه نتیجه مثبتی را به دنبال دارد.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.