سرهنگ داوود مرسلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تریاک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره، کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.
به گزارش ایرنا، روزهای پایانی آبان امسال نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال تردد در درون شهر ابهر، 16 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کرد.
در این رابطه نیز یک زن و شوهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره، دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
این 2 متهم قصد داشتند این مقدار تریاک کشف و ضبط شده را در شهرستان ابهر، توزیع کنند اما تیزهوشی و درایت ماموران، مانع از کار آنان شد.
در 6 ماه نخست امسال قریب 977 کیلوگرم انواع مخدر توسط پلیس استان زنجان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد افزایش نشان می دهد.
در این رابطه یک هزار و 514 نفر نیز دستگیر شدند که این تعداد در مقایسه با 6 ماه نخست پارسال 16درصد رشد دارد.

*** کشف 16 راس دام قاچاق در شهرستان ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود، از کشف و ضبط 16 راس گوسفند قاچاق که فاقد مجوز حمل و نقل از مراجع ذی صلاح بود، خبر داد و گفت: این تعداد دام زنده توسط ماموران انتظامی ایجرود در جاده زنجان - بیجار، کشف شد.
سرهنگ آرش خلخالی، ارزش تقریبی این تعداد دام کشف و ضبط شده را که به سمت استان های مرزی شرق کشور قاچاق می شد مبلغ 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه راننده وانت نیسان به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون، تحویل مراجع قضایی شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.