سرهنگ سعید بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مقدار مواد مخدر در بازرسی ماموران از درون خودروی سواری پراید متعلق به سوداگران مرگ به دست آمد.
وی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی اعضای اصلی باند دستگیر شدند اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح این استان مطلع شدند و موضوع در دستور کار قرار گرفت.
بابایی افزود: ماموران در بررسی و تحقیقات انجام شده پی بردند متهمان، قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید، مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استانهای مرکزی به استان زنجان منتقل کنند که ماموران این خودرو را روز گذشته /جمعه 17 فروردین/ در آزادراه زنجان - قزوین، متوقف کرده و این مقدار مواد مخدر جاسازی شده را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: در این رابطه چهار نفر که از استان های تهران و البرز هستند دستگیر و پس از تشکیل پرونده، به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
بابایی، به کشفیات مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان در چهارشنبه هفته گذشته /16فروردین جاری/ اشاره کرد و افزود: قریب 9 کیلوگرم ماده مخدر از نوع 'حشیش' در عوارضی آزادراه زنجان - قزوین، کشف و ضبط و در این رابطه، یک نفر نیز به عنوان متهم دستگیر شد.
وی یادآورشد: در یکی از شهرک های اقماری شهر زنجان نیز از یک سوداگر مرگ، حدود 2کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و متهم نیز در دام قانون گرفتار آمد.
به گزارش ایرنا، پارسال قریب یک تن و 360 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف شد که این میزان مواد مخدر کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال 95 نزدیک به 30 درصد رشد داشت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.