میرحیدر رضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 530 میلیارد و 427 میلیون ریال به حساب شهرداری زنجان واریز شده است.
رضوی اظهار کرد: سهم شهرداری خدابنده از این مالیات طی هشت ماه به 43 میلیارد و 910 میلیون ریال می رسد.
وی خاطرنشان کرد: 121 میلیارد و 606 میلیون ریال در این مدت به حساب شهرداری شهرستان ابهر واریز شده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: همچنین در این راستا مبلغ واریز شده به حساب شهرداری شهرستان خرمدره 69 میلیارد و 184 میلیون ریال است.
رضوی ادامه داد: 3 میلیارد و 993 میلیون ریال به حساب شهرداری زرین آباد در هشت ماه سال جاری واریز شده است.
وی خاطرنشان کرد: به حساب شهرداری شهرستان ماهنشان در این هشت ماه 8 میلیارد و 29 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده واریز شده است.
وی اضافه کرد: اداره کل امور مالیاتی استان زنجان در این مدت 11 میلیارد و 559 میلیون ریال به حساب شهرداری شهر آب بر واریز کرده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سهم سلطانیه از مالیات بر ارزش افزوده واریز شده به حساب شهرداری 10 میلیارد و 581 میلیون ریال است.
به گزارش ایرنا، مالیات بر ارزش افزوده «مالیات غیر مستقیمی» است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.
مالیات دریافت شده از ارزش افزوده نه فقط به عنوان منبعی برای تامین درآمد دولت در حوزه‌های مختلف همچون تولید و اشتغال‌زایی و آموزش همگانی، انجام اقدامات عمرانی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته مورد استفاده قرار می گیرد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.