به گزارش ایرنا، حمید رسایی دوشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: هم اکنون انقلاب اسلامی 40سالگی خود را سپری می کند که این رقم عدد کمی برای یک انقلاب نیست و وقتی به گذشته می نگریم در این مدت مسیر درستی را طی کرده است.
وی اظهار داشت: تمایز اصلی انقلاب اسلامی در نگاه قدرت های بزرگ و حتی ملت های جهان که حرکت های آزادیبخش را موجب شد، مساله استکبار ستیزی است.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 40 سال گذشته کشور دچار چالش ها و مشکلاتی بوده که ای موضوع از ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان ناشی شده که همواره برنامه ها و توطئه های مختلفی را اجرا کرده اند.
وی با بیان اینکه هم اکنون جمهوری اسلامی برای دیگر کشورها الگو شده است، تصریح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در 40سال گذشته استکبار ستیزی بوده و اگر این موضوع از انقلاب گرفته شود، چیزی باقی نمی ماند.
رسایی افزود: شاخصه اصلی 40 سال انقلاب نه گفتن به نظام سلطه است و در برابر تسلیم نشدن در برابر خوسته های دشمنان بوده هر چند، هزینه های زیادی متحمل شده ایم.
وی اظهار داشت: هر چند این خدمات برای ملت ایران صادقانه تر باشد، شعار مرگ بر آمریکا ملموس تر می شود و در این میان جمهوری اسلامی علاوه بر استقلال و دستیابی در حوزه های گوناگون به کشورهای دیگر نیز کمک کرده است.
رسایی افزود: رئیس جمهوری نیز در دیدار اقتصادانان گفتند ما با آمریکا تعارف نداریم ،تحریم ها را دور می زنیم و به این کار نیز افتخار می کنیم.
رسایی افزود: نباید به امید امریکاییان بود چرا که دشمنی ما ابدی است و نظام سلطه با فرهنگی که مبتنی بر فرهنگ عاشورایی است نمی توانند سازش کنند و دست دوستی بدهند.
وی اظهار داشت: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و جنبش های دانشجویی از اصالت خود پشیمان نشوند، چرا که علیه نظام سلطه فعالیت داشتند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.
8068/9646
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.