به گزارش ایرنا راهپیمایی روز قدس ساعت 12:30 دقیقه ظهر جمعه در هوایی گرم از تقاطع آیت الله قاضی دزفول با ندای الله اکبر و مرگ بر اسرائیل مردم روزه دار آغاز و تا حسینیه ثارالله محل برگزاری نماز جمعه این هفته دزفول ادامه داشت.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از اقشار مختلف مردم بودند با سردادن شعار علیه رژیم غاصب اسرائیل ، جنایات رژیم کودکش را محکوم کردند.
حضور پر شور جوانان و نوجوانان در حالیکه دست نوشته هایی در حمایت از مردم فلسطین در دست داشتند و علیه اسرائیل شعار می دادند شور و حال خاصی به راهپیمایی روز قدس در دزفول بخشیده بود.
مردم دزفول همچنین در راهپیمایی امروز یاد شهید محمدحسین اثنی عشری شهید دزفولی انتفاضه فلسطین را که در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین به شهادت رسید گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در دزفول در پایان با سر دادن ندای الله اکبر مفاد قطعنامه راهپیمایی را مورد تایید قرار دادند.
رهبر کبیر انقلاب اسلامی 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
به گزارش ایرنا به مناسبت روز جهانی قدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و نماینده دفتر امام جمعه با خانواده شهید محمدحسین اثنی عشری دیدار کردند.
محمدحسین اثنی عشری شهید راه انتفاضه متولد سال 1337 دزفول در تاریخ دهم آذرماه سال 1359 در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل به شهادت رسید.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.