محمد حسن نژاد در مراسم روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان شهرستان جلفا افزود: وحدت مسلمین هر روز محکم تر شده و فریادهای مسلمانان جهان تا نابودی کامل ‏اسرائیل و استکبار ادامه خواهد داشت.
وی با تشریح توطئه های دشمنان و استکبار جهانی بر علیه مسلمانان منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: متاسفانه همدستی برخی کشورهای منطقه میدان را برای جولان رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار آسان کرده است.
حسن نژاد به اقدام اخیر تروریست ها در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این اقدامات کورکورانه نتیجه زیاده خواهی برخی دولت های مرتجع عرب منطقه و در راس آن رژیم آل سعود است.
وی ادامه داد: خوشبختانه ملت فهیم ایران اسلامی با هوشیاری کامل و با حفظ وحدت و همدلی، این توطئه ها را خنثی کرده و به دشمنان اسلام اجازه خودنمایی در منطقه را نخواهند داد.
نماینده مرندو جلفا در مجلس شورای اسلامی تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان را وحدت و تبعیت از رهبری و جلوگیری از اختلاف و تفرقه افکنی اعلام و از آحاد مردم خواست در حفظ آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری استوار باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی روز قدس در شهر مرزی جلفا از میدان مرزبانان این شهر تا میدان راه آهن و سپس از میادین شمال و جنوب شهر هادیشهر به سمت مصلای جمعه برگزار شد.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حمل تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشورمان و با سردادن شعار نابودی اسراییل، مرگ بر استکبار،مرگ بر امریکا ،مرگ بر داعش، خواسته هر مسلمان نابودی اسراییل، با ملت مظلوم فلسطین تجدید بیعت کردند.
در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان با تائید مفاد قطعنامه راهپیمایی اعلام داشتند: آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت بی‌دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل و مقام عظمای ولایت و رهبری برای جهان اسلام دانسته و تمامی ظرفیت‌ خود را در حمایت از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی به کار می گیریم.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان جلفا با 60 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری تبریزمرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: مقصود هوشمند**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7222/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.