سردار محمدرضا اسحاقی جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اظهار کرد: مردم ولایتمدار خوزستان همزمان با دیگر نقاط جهان همواره در این روز بزرگ حضوری پرشور و حماسی در صحنه دارند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچگاه عقب نشینی نکرده اند.
وی افزود: دنیای استکبار همواره به این حضور میلیونی مردم در سراسر جهان بخصوص در ایران اسلامی حساسیت زیادی داشته چون این حضور پرشور درابعاد مختلف تاثیرخود را بر دشمن خواهد داشت.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: حضور مردم در صحنه تاییدی بر سیاست نه شرقی نه غربی است و مردم در این روز بزرگ و حماسی به نظام سلطه و استکبار نه گفته و هرگونه جنایت علیه مظلومان در سراسر دنیا را محکوم می کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی سال هاست که با تبلیغات منفی سعی دارند حضور مردم را در این صحنه ها کمرنگ جلوه داده و با تهدیدهای خود رعب و وحشت در دل مردم بیندازند اما مردم ولایتمدارایران ثابت کردند بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.
سردار اسحاقی گفت: اگرچه مدتی پیش دشمنان تکفیری سعی داشتند ایران را ناامن کرده و رعب و وحشت در میان مردم ایجاد کنند اما حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای مجلس نشان داد که ناامنی در ایران مفهومی ندارد.
مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد و مردم ولایتمدار این شهرستان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

7152 /6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.