سردار غلامعباس غلامزاده روز جمعه در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی در امنیت روز قدس افزود: سالهاست که روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، استکبار و صهیونیسم جهانی است.
وی گفت: مردم همیشه در صحنه کشور بار دیگر با حضور پرشور خود در این راهپیمایی با آرمانهای فلسطینیان و حمایت از مبارزات آنان و تکریم مقام شهدای مظلوم فلسطین میثاق دوباره بستند.
سردار غلامزاده افزود: در این روز با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و وحشی گری های گروه های جنایتکار و تروریست داعش، مقام شهدای مظلوم فلسطین را تکریم کردند.
وی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود انزجار و تنفر خود را از صهیونیسم جنایتکار و حامیان غربی اش به ویژه استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ اعلام می کنند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در 173 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار:جهانبخش صفری
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.