حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با ایرنا ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار سمنان در این آیین افزود : مردم سمنان پرشور تر و باشکوه تر از هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
وی اظهارداشت : مردم مومن این شهرستان با دهان روزه در هوای بسیار گرم این شهر در راهپیمایی شرکت کردند که این خود یک جهاد است.
وی خاطرنشان کرد : پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از مردم مظلوم جهان و به خصوص مردم مظلوم فلسطین است.
عبدوس یادآور شد : مردم با این حضور خود به دشمنان نشان دادند که همواره حامی مظلومان هستند و راه پیامبر و ائمه (ع) را ادامه می دهند.
وی خطاب به مستکبران و حامیان اسرائیل و ظالمان جهان گفت: آنان به یقین بدانند که طبق وعده خداوند مظلومان پیروز میدان خواهند بود.
به گفته وی اتحاد مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس به رخ جهانیان کشیده شده است.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح امروز در 65 نقطه از استان سمنان برگزار شد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
6026/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.