رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: این راهپیمایی در شهر سمنان ساعت 11 از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نمازجمعه و با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده نماینده ولی فقیه در فرودگاه‌های کشور برنامه ریزی شده است.
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در شاهرود از ساعت 11 از خیابان تهران به سمت مصلی پیامبر اعظم(ص) و با سخنرانی سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در دامغان راهپیمایی ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان شهدا به سمت مصلی نمازجمعه و با سخنرانی ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی می شود.
وی تصریح کرد: در میامی راهپیمایی روز قدس ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام قربانعلی صفائی‌پور امام جمعه و در گرمسار ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع با سخنرانی غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی شده است.
قندهاری ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در مهدی شهر ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نماز جمعه با سخنرانی سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و در آرادان ساعت 11 از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت مصلی نمازجمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: راهپیمایی روز قدس در سرخه ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان ولیعصر(عج) به سمت حسینیه شهداء و با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه این شهر برگزار می شود.
وی بیان داشت: در دیگر نقاط استان سمنان راهپیمایی روز قدس طبق برنامه ریزی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در مسیر منتهی به اقامه نماز جمعه برنامه ریزی شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان راهپیمایی روز قدس را آیینی جهانی و مناسبتی مهم برای پیوند مسلمین جهان برشمرد و گفت: حضور هر چه باشکوه تر ملتهای مسلمان در این روز باعث امیدبخشی به فلسطینیان و تقویت مقاومت در منطقه می شود.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار و جمعی از مسوولان و سازمان ها و نهادهای مختلف استان سمنان از مردم دعوت کردند تا در راهپیمایی روز قدس حضوری یکپارچه و شجاعانه داشته باشند.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.