به گزارش ایرنا، احمد همتی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: کسانی که زیر چتر حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر هستند، حوادث تروریستی سالهای گذشته را رقم زدند.
وی با اشاره به شرایط حاکم در کشور، اظهارداشت: دشمنان انقلاب با برنامه ریزی های دقیق از طریق مباحث اقتصادی در کنار مسایل سیاسی و اجتماعی و حتی فرهنگی، جامعه را تحت فشار قرارمی دهند.
وی اضافه کرد: تکلیف دشمنان نظام مشخص است اما مهم رفتار و برخورد ما در برابر اقدامات استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد: برنامه و تدابیر دشمنان ضربه زدن و ایجاد محدودیت برای نظام جمهوری اسلامی است و گاهی با خباثت اعلام براندازی نظام را می کنند.
همتی با بیان این که، اصول انقلاب و نظام حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است، افزود: این اصول در چهار دهه گذشته پا برجا بوده و دلیل دشمنی مستکبران در مقابل حرکت اسلامی نظام است.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف ما در برابر این توطئه ها با توجه به دستور الهی شفاف است و برای مقابله با دشمنان 2 راهبرد اساسی ایمان و علم ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با بالاترین دانش، علم و قدرت رسانه ای وارد عمل شده و این به این معنی است که ایران اسلامی باید قوی تر از گذشته در صحنه حضور داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور دین اسلام در استفاده از تعقل، یادآور شد: متاسفانه توجه کافی به این مقوله نداشتیم و به نوعی از آن غافل شدیم.
وی به جذب نیروهای علمی از سوی جوامع استکباری اشاره و گفت: دشمنان ایران اسلامی از تمام نیروهای علمی سراسر دنیا استفاده می کند و این مهم بکارگیری نیرو ها علمی در تمامی سطوح و رشته ها را در ایران می طلبد و اگر چنین نشود آگاهانه و یا ناآگاهانه به دشمن کمک کردیم.
وی دوری از بحث های جناحی و گروهی را ضروری دانست و گفت: در شرایط سخت زمان حاضر دوری از جناح سازی نشانه ای از ایمان است که باعث وحدت هر چه بیشتر در جامعه می شود.
وی اضافه کرد: در جامعه عده ای اندک و انگشت شمار به گونه ای جولاندهی می کنند که بهترین مدیریت ها و برنامه بدرستی انجام نمی شود.
همتی، تمامی اقشار جامعه را به وحدت فکری و رویه هماهنگ برای حرکت رو به جلو و توانایی رویارویی با دشمنان دعوت کرد و گفت: در زمان حاضر سرنوشت نظام شامل حال همه است چرا که همه در یک کشتی سوار هستیم، همراهی و وحدت ما قدرت برای نظام و انقلاب اسلامی بوجود می آورد.
وی گفت: ارتقا دستاوردهای علوم مختلف در جامعه باعث می شود هیچ کس تفکر توطئه برای کشور را نداشته باشد.
به گزارش ایرنا، در این نشست، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، سعید ناجی معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری سمنان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
استان سمنان بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/س.خ
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.