به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با قدردانی از اقدام قوه قضائیه در برخورد با مخلان اقتصادی کشور افزود: این قوه با اجازه ولی امر مسلمین سینه سپر کرده و محاکمه این اخلالگران را آغاز نموده است.
به گفته وی، قلع و قمع مفسدان اقتصادی موجب دلخوشی و دلگرمی ملت ولایتمدار ایران می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در برخورد با این مفسدان 2 مساله وجود دارد، اظهارداشت: باید با آنها بدون اغماض برخورد و راه و منافذ فساد نیز بسته شود.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: برای بستن راه های فساد اقتصادی باید اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز، تدابیر لازم اقتصادی و نظارت به طور دقیق اعمال شود.
وی به شهریور، سالروز تشکیل پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) اشاره کرد و افزود: این تدبیر توسط فرمانده کل قوا باعث تقویت آن در کنار ارتش جمهوری اسلامی شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، 11 شهریور را سالروز مبارزه با استعمار انگلیس بیان کرد و گفت: این کشور خلیج فارس را مستعمره خود کرده و موجب ناامنی شده بود که به رهبری علما و مردان غیور از جمله رئیس علی دلواری از این منطقه بیرون رانده شد.
حجت الاسلام خاتمی 14 شهریور را سالروز شهادت آیت الله قدوسی و وحیدی دستجری و روز مباهله نامید و یادآوری کرد: این علما، از عالمان مبارز و انقلابی بودند و شهید راه عدالت شدند.
وی تاکید کرد: باید در مقابل وقاهت های دشمنان ایران و اسلام ، صدای اتحاد از ایران اسلامی بلند و شنیده شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اختلاف نظر بین مسئولان موجب سوء استفاده دشمنان می شود چرا که استعمارگران در انتظار بودند تا در روز پاسخگویی رئیس جمهوری در مجلس اختلافی ایجاد شود که خوشبختانه مایوس شدند.
حجت الاسلام خاتمی یادآوری کرد: وظیفه مجلس نظارت و سوال و وظیفه قوه مجریه نیز پاسخگویی است که این مهم در روز سوال از رئیس جمهوری نمود پیدا کرد.
وی تاکید کرد: باید در هفته دولت اقدامات دستگاه ها ارزیابی، نقاط قوت تقویت و ضعف نیز حل شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از هیات های مذهبی زنجان خواست، پس از سپری شدن روز مباهله و اعیاد برای عزاداری های ماه محرم برنامه ریزی کنند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.