سجاد مهدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حلقه مفقوده فوتبال کشور را اهمیت دادن به فوتبال پایه دانست و افزود:آنچه که ورزش از آن رنج می برد نپرداختن به تیم های پایه در رشته های مختلف و به ویژه فوتبال است و این موضوع باعث می شود که برخی فوتبالیست های نوجوان و جوان در سن بزرگسالی از دنیای ورزش کنار بروند.
وی گفت: در یکی دو سال اخیر با آمدن پورموسوی توجه بیشتری به بازیکنان پایه شده و تاکنون 14، 15 بازیکن رده پایه ما به تیم بزرگسالان اضافه شده که این موضوع نوید خوبی برای فوتبال پایه است.
وی با بیان اینکه هدف مان قهرمانی دراین فصل از رقابت ها است افزود: پارسال درعین شایستگی به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم اما این فصل در اندیشه قهرمانی هستیم. تمام بازیکنان تیم ما همچون پارسال بومی هستند.
مهدی پور با بیان اینکه پارسال 6 بازیکن تیم فولاد به تیم ملی نوجوانان اضافه شدند، گفت: توجه به رده‌های پایه و بازیکنانی که آینده فوتبال استان و کشور را رقم می ‌زنند همواره از اهداف و سیاست‌ های کلان باشگاه فولاد بوده و نتیجه آن کسب عنوان های رنگارنگ و ارزشمندی است که توسط تیم های باشگاه فولاد خوزستان در کشور به دست آمده است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان و مربیان فوتبال کشور باید به تمام تیم های پایه حاضر در لیگ های مختلف کشوری بها دهند افزود: تیم‌ های رده‌ های پایه باشگاه فولاد (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) بارها موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و کسب عنوان های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی شده اند.
به گزارش ایرنا لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی از روز 13 مهر امسال آغاز می شود. باشگاه فولاد خوزستان تنها باشگاه فرهنگی ورزشی استان است که دارای آکادمی منسجم و تیم های رده پایه در رقابت های کشوری بوده و تاکنون در رده های سنی پایه چندین بار بر سکوی قهرمانی کشور ایستاده است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.