علی خواجه فینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: میلاد چراغی بازیکن تیم آذرخش بندرعباس و فوتسالیست دعوت شده از هرمزگان به این اردو است.
وی افزود: 21 بازیکن به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان که از 6 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان دماوند آغاز می شود، دعوت شده اند.
نایب رییس هیات فوتبال هرمزگان ادامه داد : براساس اعلام فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان به مدت سه روز برپا خواهد بود.
خواجه فینی تصریح کرد: تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان خود را برای حضوری موفق در رقابتهای فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان آماده می کند.
وی یاد آور شد: رقابت های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان مرداد ماه امسال در قزاقستان برگزار می شود و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی قصد دارد تیم ایران را در این مسابقه شرکت دهد.
وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها از 28 مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می شود.
در حال حاضر حدود 14 تیم در رشته های مختلف فوتبال از جمله فوتبال ساحلی، فوتسال در رده های مختلف سنی و در 2 بخش بانوان و آقایان از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ دسته اول و زیر گروه قرار دارند.
از جمله تیم های لیگ برتری این استان می توان به تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان البدر، تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس (بانوان و آقایان) و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اشاره کرد.
7198/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.