علی خدری غریبوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در مجموع 205 میلیارد و 355 میلیون ریال اعتبار در سال 97 به شهرستان گتوند اختصاص یافته است افزود: از این اعتبار 105 میلیارد و 355 میلیون ریال سهم اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان وسه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و 100 میلیارد ریال دیگر آن از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور است.
وی با بیان اینکه اعتبارات در 16 فصل هزینه می شوند افزود: این اعتبارات در فصل های آب و فاضلاب ، امداد و نجات ، آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی ، آموزش و پرورش عمومی ، انرژی ، بهداشت ، توانبخشی ، توسعه و خدمات شهری،روستایی و عشایری، حمایتی،حمل و نقل ، صنایع دستی ، فرهنگ و هنر ، کشاورزی و منابع طبیعی ، منابع آب ، میراث فرهنگی و ورزش هزینه می شود.
فرماندار گتوند در پایان گفت:بیشترین اعتبار به فصل های توسعه و خدمات شهری ، روستایی و عشایری،حمل و نقل ، کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت و آموزش و پرورش عمومی اختصاص یافته است.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر،ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستاست.
6068/7467
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.