**مسئولان به هر قیمتی وضعیت اقتصادی را به ثبات برسانند
به گزارش ایرنا امام جمعه دزفول ضمن انتقاد از نوسانات قیمت ارز و سکه در بازار گفت:مسئولان به هر قیمتی شده باید وضعیت اقتصادی،سکه و ارز را به ثبات برسانند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود:با وضعیت موجود عده ای از ترس و عده ای از روی سودجویی دست به احتکار می زنند که همین امر بر گرانی دامن می زند .
وی افزود:مسئولان دولتی و قضایی همت کنند ثباتی در وضعیت اقتصادی کشور به ویژه سکه و ارز ایجاد کنند.
خطیب جمعه دزفول گفت:اخیرا عنوان شده چرا رهبری به وضعیت گرانی و تورم توجهی نمی کند این در حالی است که مقام معظم رهبری به هر مسئول و قوه ای اجازه داده در چارچوب قانون انجام وظیفه کند البته در بسیاری از موارد نیز تذکر و هشدار می دهند.
وی اضافه کرد:مقام معظم رهبری در موارد بسیاری به مسئولان به صورت خصوصی تذکر می دهند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:رهبری به صورت مدبرانه مدیریت می کند و اغلب از کارهای نمایشی و گرفتن ژست منتقدانه به خود دوری می کند.
امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های این هفته ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور گفت:برگزاری نمازجمعه مهمترین راهکار مبارزه با دشمن ،سنگر وحدت و عزت انقلاب اسلامی است که با بیان مشکلات جامعه در خطبه ها و پاسخگویی مسئولان استحکام نظام را در پی دارد.
خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه ها به پاسخ سردار قاسم سلیمانی به سخنان ترامپ اشاره کرد و گفت:سردار اسلام شجاعانه به ترامپ تذکر داد و گفت:سپاه قدس نظامیان آمریکا را زمین گیر خواهد کرد .
امام جمعه دزفول آمریکا را تجاوزگر،ظالم و ستمگر معرفی کرد و گفت:نجات اسرائیل از این مخمصه آرزویی است که آمریکا به گور خواهد برد.

**دولت موظف است نیازهای جامعه را تامین کند
خطیب جمعه خرمشهر گفت: دولت برای آسایش مردم موظف است نیازهای جامعه را تامین کند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام نصر حمادی در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه ایجاد اشتغال وظیفه دولت است گفت: با توجه به اینکه خانواده یک واحد بنیادی در جامعه اسلامی است ، وظیفه دولت است که قوانین و مقررات را برای آسان کردن تشکیل خانواده و استواری روابط خانواده مهیا کند.
وی با بیان اینکه دولت مکلف است طبق قوانین موارد رفاهی جامعه را تامین کند، گفت: در قانون اساسی فراهم کردن زمینه تحصیل افراد تا پایان دوره متوسطه رایگان بوده ضمن اینکه بر ایجاد اشتغال، تامین مسکن متناسب با نیاز برای یکایک افراد به خصوص روستاییان و کارگران تاکید شده است.
حجت الاسلام حمادی با بیان اینکه آن افرادی که رای آورده اند قسم خورده اند به مردم خدمت کنند گفت: اگر مجلس از جواب رئیس جمهوری قانع نشد می توانند وی را استیضاح کند.
خطیب جمعه خرمشهر گفت: اوضاع پیش آمده ناشی از شوری آب هنوز در آبادان و خرمشهر حل نشده و شاید وضعیت آب شرب حل شده اما مشکل کمبود آب کشاورزی هنوز به قوه خود باقی است.
وی به موضوع استیضاح برخی وزرا از سوی نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه 95 امضا برای استیضاح برخی وزرا جمع آوری شده اما برخی نمایندگان مجلس به عناوین مختلف تهدید شده اند تا امضای خود را پس بگیرند.
وی ادامه داد: نظام ما مردم سالار است و مردم از نمایندگان می خواهند تا مطالباتشان را از دولت پیگیری کنند.
7100/7165/6068/7278
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.