به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند: آیت‌الله محسن حیدری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرمشهر اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که توانستیم در این دهه کرامت بازدیدی از شهرک صنعتی خرمشهر در منطقه آزاد اروند داشته باشیم.

وی بابیان اینکه بازدیدی از شرکت تولیدی لباس داشتیم، افزود: فرهنگ نشاط، فعالیت، جنب‌وجوش و تلاش در این فضا بسیار بالا و مشهود است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: حدود 200 نفر از ساکنین منطقه آزاد اروند که اغلب نیز سرپرست خانوار هستند در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند.

آیت‌الله حیدری افزود: امیدواریم کسب‌وکار و تولید رونق بیشتری پیدا کند و مردم منطقه آزاد اروند سهم بیشتری از تولید و اشتغال داشته باشند.

وی بابیان اینکه نباید شغل را منحصر به استخدام‌های دولتی بدانیم، بیان کرد: مشاغل تولیدی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی نیز مشاغل مثبتی هستند که سهم مهمی در اقتصاد کشور دارند و نمونه این مشاغل را در شهرک صنعتی خرمشهر مشاهده کردیم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این نوع فعالیت در منطقه آزاد اروند نسبت به شهرک‌های دیگر بسیار امیدوارکننده است.

آیت‌الله حیدری بابیان اینکه دیگر شهرک‌های صنعتی استان بین 20 تا 30 درصد فعال هستند، عنوان کرد: اما فعالیت در عمده شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد اروند بین 70 تا 100 درصد است که امیدوارکننده است و لازم است از حسن مدیریت این عزیزان به‌صورت ویژه تشکر کنیم. 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 968140
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.