به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گرمی افزود: این میزان اعتبار بیش از 2 برابر سهم شهرستانی است و بانک های عامل باید در پرداخت تسهیلات همکاری های لازم را انجام دهند.
وی با بیان اینکه برای اولین بار در استان ، در گرمی مغان تمام مراحل و مجوزهای سرمایه گذاران در کمتر از 15 روز انجام می‌شود، گفت: با تلاش مسئولان بیش از سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه شیر آلات صنعتی جذب شد و انتظار می رود دستگاه های اجرایی امسال با کار و تلاش بیشتری فرایند جلب و جذب سرمایه گذاری را در منطقه تسهیل کنند.
وی با اینکه روسای ادارات باید سهم اعتبارات ملی و استانی خود را پیگیری کنند افزود: امسال روسای ادارات برنامه های خود را در سه محور کشاورزی ،صنعتی و گردشگری تدوین و اعتبارات خود را در قالب این سه محور برنامه ریزی کنند.
فرماندار گرمی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی ها تشریح کرد: مسئولان روابط عمومی ادارات به عنوان قلب تپنده سازمان انعکاس عملکرد و دستاوردهای سازمانی و اطلاع رسانی شفاف به مردم را جزو اولویت های اصلی خود قرار دهند.
او افزود: اطلاع رسانی شایسته خدمات دولت و نظام به مردم برای امیدواری به نظام باید در اولویت قرار بگیرد.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان با داشتن خاک حاصلخیز ، منابع آبی متعدد و شرایط جغرافیایی مناسب قابلیت تولید محصولات ارگانیک را دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.