به گزارش خبرنگار ایرنا ، حشمت اله رضایی روز شنبه در جلسه پیگیری آخرین وضعیت طرح های اشتغالزای روستایی ، عشایری و فراگیر قصرشیرین، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنایع دستی ، خدماتی ، دامپروری و زنبورداری ذکر کرد و گفت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها ، زمینه اشتغال 354 تن از افراد جویای کار فراهم می شود.
وی اظهار داشت: از مجموع طرح های مصوب شده در کارگروه اشتغال شهرستان، 70 طرح با 125 میلیارد ریال اعتبار در کمیته فنی استانداری کرمانشاه به تصویب رسید.
وی بیان کرد: طرح های مصوب برای پرداخت تسهیلات به هشت بانک عامل معرفی شدند که در مجموع زمینه اشتغال 203 تن از افراد جویاری کار منطقه را نیز فراهم می کند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفـت: از مجموع طرح های مصوب در کمیته فنی استانداری کرمانشاه ، 58 طرح با 80 میلیارد ریال اعتبار از محل اشتغال روستایی و عشایری و 12 طرح نیز با 45 میلیارد ریال اعتبار از محل اشتغال فراگیر به بانک های عامل معرفی شدند.
رضایی افزود: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل، تاکنون 6 میلیارد و 540 میلیون ریال تسهیلات برای 22 طرح در بخش های میراث فرهنگی و صنایع دستی و کشاورزی با اشتغال زایی 23 تن پرداخت شده است.
وی ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از رویکردهای اصلی دولتمردان ذکر کرد و گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک های عامل باید در کمترین زمان کار پیگیری استعلام متقاضیان طرح های اشتغال را انجام دهند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق، 27 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.