به گزارش ایرنا عبدالرحمان تاج الدین روز یکشنبه درآیین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در سرسرای اداری این اداره کل افزود: این در حالی است سازمان تامین اجتماعی به صورت درآمد - هزینه ای اداره می شود و هیچ اعتبار دولتی نیز دریافت نمی کند.
وی در ادامه با بیان اینکه استان خوزستان با حجم قابل توجه جمعیت بیمه شده که حدود 61درصد جمعیت 4.7میلیون نفری استان را شامل می شود جزو استان های اول کشور و مورد توجه ویژه سازمان تامین اجتماعی است، افزود: تلاش می شود از تجربیات گذشته از ظرفیت های موجود استان برای ارتقای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف استفاده شود.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در سال های اخیر کیفیت خدمات رسانی به مردم با پروژه های اجرا شده در حوزه فناوری اطلاعات ارتقا یافته به گونه ای که حضور فیزیکی کارفرمایان ، مستمری بگیران و بیمه شدگان در شعب تامین اجتماعی به حداقل رسیده است افزود:سازمان تامین اجتماعی هم اکنون در مدار درست و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری ، رئیس جمهوری و مدیریت عالی سازمان تلاش می کند تا خدمت رسانی کیفی و کمی به جامعه هدف را گسترش دهد.
تاج الدین افزود: در قالب برنامه ششم توسعه و قانون بودجه امسال ، ظرفیت زیادی در سازمان تامین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب تر در کشور فراهم شده است.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت 65 درصدی پروژه های بیمارستانی در دست ساخت در شهرهای آبادان و دزفول و توسعه 2 برابری بیمارستان شوشتر بیان کرد: عزم سازمان بر پایان هرچه زودتر این پروژه های اولویت دار جزم است و امسال شاهد بهره برداری از این پروژه ها در خوزستان خواهیم بود.
در این آیین قائم موهبتی معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی ، وجود نیروهای خدوم و تلاشگر را سرمایه ای ماندگار در سازمان تامین اجتماعی بیان کرد و افزود: در سایه این نیروها و بهره مندی از خوش خلقی و برخورد اسلامی با ارباب رجوع ، می توانیم با حداقل هزینه ها پاسخگوی مردم و جامعه هدف باشیم.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است از تلاش های برنامه محور یارعلیزاده مدیرکل پیشین تامین اجتماعی خوزستان در مدت سه سال خدمت در خوزستان تقدیر کرد و افزود: رضایت مندی مردم بهترین کارنامه هر مدیر در نظام اسلامی است.
موهبتی از توسعه فناوری اطلاعات (ای تی) و تسهیل در امور مردم و بیمه شدگان در سازمان تامین اجتماعی به عنوان اقدامی ارزشمند یاد کرد و افزود: در استان خوزستان ظرفیت های زیادی برای خدمت رسانی بهتر وجود دارد.
به گزارش ایرنا در این آیین سیدمحمد مرعشی به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان معرفی شد و از خدمات سه ساله محمود یارعلیزاده مدیرکل پیشین تقدیر به عمل آمد.
6065/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.