به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای شهرستان رامشیر اظهار داشت: حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آن ها از نزدیک جزو وظایف اصلی ما به شمار می رود.
وی اظهار داشت: گفت و گوی مسئولان با مردم مناطق کم برخوردار از نزدیک کمترین خدمتی است که می‌توان برای رضایتمندی این مردم شریف ارائه داد.
وی افزود: همواره باید برای توسعه، پیشرفت و آبادانی خوزستان با همدلی در کنار یکدیگر تلاش کرده و اختلاف ها را کنار بگذاریم.
استاندار خوزستان ادامه داد: اختلاف نظرها و بحث ها برای انتخاب بهترین راه کارها امری طبیعی است.
وی ادامه داد: تعامل، تفکر و نقد سازنده مایه پیشرفت و توسعه است و انسان را برای رشد به تفکر وا می دارد.
استاندار خوزستان گفت: از همان روزهای ابتدایی فعالیت خود در استان اعلام کردم که بیشترین نقد باید متوجه مدیریت عالی استان باشد تا خود را اصلاح کنیم چرا که هر مسئولی که اختیاراتش بیشتر است باید تحمل و بردباری بیشتری برای انتقادات داشته باشد.
وی گفت: انتقادات حتی اگر به دلایل شخصی هم باشد را می شنوم و برای رفع آن هم اقدامات عملی انجام خواهم داد زیرا این حق مردم است.
استاندار خوزستان در ادامه بیان‌کرد: ‌خوزستان از معدود استان هایی است که نعمت های فراوانی داشته و باید از این نعمت های الهی نهایت استفاده را ببریم اما باید منابع انسانی خود را نیز متناسب با منابع خدادادی آموزش دهیم.
وی تصریح‌کرد: پروژه های آبرسانی روستاها در ماه های اخیر با جدیت بیشتری پیش می رود چرا که برقراری شرایط ماندگاری در روستاها از اولویت هاست .
وی ادامه داد: بدون فراهم ساختن شرایط اولیه زندگی نمی توان از مردم خواست که در روستاها بمانند و مهاجرت نکنند.
استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر اهتمام و‌ تلاشمان تنها برای آبادانی استان بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی تصریح کرد: اگرچه در برخی امور اختلاف نظراتی در استان وجود دارد اما برای توسعه خوزستان هیچ اختلافی با هم نداریم.
استاندار خوزستان تصریح کرد: داشتن شبکه آبرسانی سالم و با کیفیت حق مسلم همه مردم استان بوده و نباید در انجام وظایف خود در این خصوص کوتاهی کنیم.
مجید حسینی فرماندار رامشیر نیز در این مراسم گفت: در خوزستان شرایط خاصی بوده و خشکسالی و کمبود بارندگی مشکلات زیادی را در شهرها و بخصوص روستاها ایجاد کرده و بسیاری از زیرساخت های آب و برق سال هاست که به روز نشده اند.
وی ادامه داد: در اوج این کمبود ها مدلی از مدیریت در استان با تلفیقی از تعامل سازنده نمایندگان و استاندار ایجاد شده که به دنبال آن اقدامات مطلوبی تاکنون برای آبادانی استان انجام شده است.
وی گفت: به ثمر رسیدن پروژه غدیر در شرایط سخت کنونی مانند معجزه بود که با مدیریت صحیح در حال انجام است.
فرماندار رامشیر تصریح کرد: اجرای کامل پروژه آبرسانی غدیر بسیاری از مشکلات شهرها و روستاها را برطرف می کند.
وی افزود: شهرستان رامشیر با داشتن 300 حلقه چاه فعال و نیمه فعال هزاران بشکه نفت را در سال تولید می کند و امید می رود که مردم این منطقه نیز از نعمت این سرمایه ملی بهره مند شوند.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.