معاون سیاسی- اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای تامین آب شرب روستاهای رامهرمز اعتباری از بودجه استانی در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حسین  حسین زاده در جلسه بررسی مشکلات و بحران آب شهرستان رامهرمز که ظهر امروز سه شنبه (12 تیرماه 1397) در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد برای بهبود وضعیت آب روستاهای رامهرمز در شورای بهداشت و سلامت و همچنین شورای برنامه ریزی استان، اعتباری تخصیص یابد تا این مناطق طی 3 ماه آینده دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در حوزه های اجتماعی است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم حوادث در سطح اجتماعی باقی بمانند و به سطوح سیاسی و امنیتی راه پیدا نکنند. 

حسین زاده با بیان اینکه عذرخواهی یکی از ابتدایی ترین کاری است که مسئولین در هنگام بروز حادثه باید انجام دهند، گفت: این امر باید از سوی مدیران استان رعایت شود.

در ادامه این نشست، معاون سیاسی خواستار نظارت ویژه دستگاه های اجرایی در بخش ابوالفارس طی 10 روز آینده شد و از شرکت آبفار خواست تا در بحث انتقال آب، کلرزنی و تانکرها اهتمام ویژه ای به خرج دهند و از وقوع مجدد آن جلوگیری کنند.

در پایان این جلسه، معاون سیاسی- اجتماعی از برگزاری جلسه با فرمانداران و با حضور مدیر کل آب و فاضلاب روستایی و رئیس مرکز بهداشت استان بمنظور هماهنگی های لازم در خصوص آب روستاها و بهداشت شهری و روستایی در روز یکشنبه آینده خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.