به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب شامگاه سه شنبه در آیین بزرگداشت قیام 15 خرداد در مصلی مهدیه اهواز همزمان با شب شهادت امام علی (ع) و احیای شب های قدر اظهار‌ کرد: در طول تاریخ اسلام هیچ یک از پیامبران با دشمنان سازش نکرده اند و پس از پیامبران امامان بودند که در راه مبارزه با ظلم یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند.
وی افزود: شهدا هیچگاه دست دوستی به سمت دشمن دراز نکردند چرا که سند آزادی و حریت انسان ها به دست شهدا امضا می شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه‌های خوزستان بیان کرد: در این کره خاکی تنها یک حکومت علوی تشکیل شده که دشمنان را نگران کرده و آن هم ایران اسلامی است.
وی گفت: دشمنان نمی‌توانند انقلاب را تحمل کنند و برای سرنگونی این انقلاب هر روز نیرنگ جدیدی را نمایان می‌کنند اما خداوند متعال این نیرنگ ها را یکی پس از دیگری مانند صحرای طبس و توطئه سال 88 خنثی می کند.
حجت الاسلام شوشتری نسب بیان کرد:رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن از هر حوزه ای برای سرنگونی انقلاب ورود کرده و باید این نیرنگ ها را جدی بگیریم.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه‌های خوزستان افزود: دشمنان می‌خواهند آن حقارت سالیان دور ایران را بازگردانند اما امام خمینی (ره) به خوبی بر این نیرنگ ها اشراف داشت.
وی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند جوانان ما را به سمت فساد گرایش دهند و بار دیگر ایران اسلامی را مقابل غرب تحقیر کنند.‌
وی گفت: اگرچه در غرب به ظاهر آزادی وجود دارد اما این آزادی به معنی زندگی سالم نیست و آن ها از نظر بی عفتی و بی بندوبار ی افسار گسیخته هستند و چیزی به نام بنیان خانواده در غرب وجود ندارد.
وی تصریح‌کرد: غربی ها اگرچه از نظر ظاهری آزادی دارند اما در دانشگاههای بزرگ کالیفرنیا حدود 50 هزار دانشجو شبها در مترو می‌خوابند و این درحالی است که در ایران اسلامی دانشجویان و خانواده ها عزت دارند.
وی گفت: دشمن به دنبال برگشت است و اگر دیگر محمد رضا پهلوی را باز نمی‌گرداند زندان ابوغریب را تدارک می بیند.
وی تصریح کرد: ایران تا پیش از انقلاب کوچک بود و‌ کسی با ما کاری نداشت و پادشاه ایران مانند برده ها مقابل استکبار گردن کج می کرد اما اکنون خردسالان ما شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند .
آیین بزرگداشت قیام 15 خرداد سه شنبه شب با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان استان و مردم ولایت مدار اهواز همزمان با شب شهادت امام علی (ع) در مصلی مهدیه اهواز برگزار شد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.