به گزارش ایرنا سید فرید موسوی جمعه شب در همایش ' جوانان، مشارکت در توسعه' در تالار امام رضا (ع) افزود: برای گرامیداشت روز جوان نباید به صرف برگزاری همایش ها بسنده کرد و باید از مرحله شعار گذر کرده و اقدام اساسی کنیم.
وی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انتخاب مسئولین از بطن مردم و جامعه است از همین رو پاسخ گو بودن در برابر مردم هم ویژگی مثبت برای نظام و هم وظیفه تمام مدیران است.
موسوی گفت: در همان روزهای اوایل انقلاب اسلامی بسیاری به دنبال ایجاد مشکل برای نظام بودند اما مردم و به ویژه جوانان تمام نقشه های دشمن را خنثی کردند.
وی ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی نیز همین مردم در مقابل تحریم های مختلف، قطعنامه ها و زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کردند.
رییس فراکسیون جوانان مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر دشمن امید را در بین جوانان نشانه گرفته است زیرا اگر بذر امید در دل جوانان از بین برود دیگر کشور با هیچ توسعه ای مواجه نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اگر فضای حاکم بر کشور غبارآلود شود همه مردم منفعل خواهند شد گفت: امید کلید موفقیت و توسعه کشور است از همین رو بیش از پیش باید برای ایجاد آن در بین جامعه تلاش کرد.
بنابراین گزارش، نخستین همایش ' جوانان، مشارکت در توسعه' باحضور رییس فراکسیون جوانان مجلس، استاندار خوزستان و جمعی از جوانان فعال حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی و علمی استان خوزستان برگزار شد.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.