به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار'حیدر عباس زاده' در بیان جزئیات کشف این محموله مواد مخدر افزود:در ادامه روند مبارزه جدی وبی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر به شهرستان اندیمشک مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات منسجم یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 215 کیلو و 190 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه برای رسیدگی به پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی استان همچنین با اعلام توقیف 2 دستگاه خودروی کانتینر دار از کشف لوازم یدکی قاچاق موتورسیکلت و دوچرخه به ارزش چهار میلیارد ریال در اندیمشک خبر داد.
وی افزود: ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف 2 دستگاه خودرو کانتینر دار حامل بار قاچاق در محور اندیمشک - خرم آباد شدند.
وی افزود: در بازرسی از بار این 2 خودرو مقادیر زیادی قطعات و لوازم یدکی قاچاق موتورسیکلت و دوچرخه فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.