*** سارقان کابل های فشار قوی در رشتخوار دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار دوشنبه گفت: دو سارق حرفه ای کابل های فشار قوی با هوشیاری به موقع اهالی روستای احمد اباد و حضور به موقع عوامل نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.
داوود حاتمیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سارقان یک هزارو 560 متر کابل فشار قوی ضبط و کشف شد وآنان تحویل مقامات قضایی شدند.
وی از مردم شهرستان رشتخوار خواست که در صورت مواجه و مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا به نیروی انتظامی و از طریق تماس با 110اطلاع دهند.

***دستگیری سوداگر مرگ با 3 کیلو و 400گرم مواد افیونی در مه ولات
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: در ورودی شهر فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات، یک سوداگر مرگ با 3 کیلو و 400 گرم مواد افیونی دستگیر شد.
سرهنگ حمزه ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد افیونی توسط فردی سابقه دار با یک دستگاه پیکان وانت از استان های جنوبی به شهر فیض آباد ،تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیمی از یگان امداد این فرماندهی وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از تحقیقات پلیسی با بدست آوردن اطلاعاتی در خصوص ورود این فرد به حوزه استحفاظی با کنترل مبادی ورودی شهر فیض آباد خودرو مورد نظر را شناسایی و در اقدامی ضربتی با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.
سرهنگ ذوالفقاری تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی دقیق از خودرو مقدار 3 کیلو و 400گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات خاطر نشان کرد : متهم 30ساله پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.