به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منوچهر مکی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از اهالی شهرستان دهلران مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط چندین نفر، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی و دستور ویژه دادستان و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی، مخفیگاه پنج نفر توزیع کننده موادمخدر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تاکید کرد: این پنج نفر در چندین عملیات مختلف بصورت غافلگیرانه دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شدند.
سرهنگ مکی یادآور شد: از این افراد توزیع کننده مواد مخدر 60 بسته تریاک و 80 بسته هروئین کشف شد.
وی با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم شهرستان دهلران گفت: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و مهمتر همکاری با پلیس عرصه را بر مجرمان و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای مجرمان در شهرستان دهلران وجود نخواهد داشت.

** طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در ایلام خبر داد.
سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: واحدهای عملیاتی کلانتری ۱۱ و یگان امداد بصورت مشترک با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در یک اقدام عملیاتی تعدادی از بوستان ها، پارک ها و نقاط آلوده شهر ایلام را پاکسازی کردند.
وی با اشاره به اهداف خوب اجتماعی این طرح و ادامه داشتن اجرای آن تا پایان سال اظهار داشت: در اجرای این عملیات مشترک یک روزه هشت خرده فروش مواد مخدر ، ۶ مزاحم خیابانی دستگیر ، ۷۰۰ بسته انواع مواد مخدر و هفت قبضه قمه و سلاح سرد نامتعارف کشف شد.
سرهنگ فتاحی حفظ امنیت و آرامش مردم برای پلیس را بسیار مهم و با اهمیت خواند و گفت: شهروندان هرگونه اخبار خود را در رابطه با پاتوق افراد لاابالی و مواد فروشان را از طریق سامانه ۱۱۰ و یا ارتباط با کانال تلگرامی شهروند خبرنگار به نشانی POLICEILAM اطلاع دهند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.