رئیس کمیسیون امور اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر آبادان گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات صنعتگران تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، خلیل جنامی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار کرد: برای ارتقای اقتصاد ملی و رسیدن به پیشرفت همه جانبه، باید استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهیم از این رو با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالای ایرانی چرخه اقتصاد کشور بر مدار پیشرفت قرار می‌گیرد.

وی افزود: در شورای چهارم، مصوبه‌ای را پیگیری کردم که بر این اساس شهرداری آبادان و سازمان‌های تابعه آن موظف می‌شوند کالاهای مورد نیاز خود که در شهرک‌های صنعتی آبادان تولید می‌شود را از آنها خریداری کنند و در شورای فعلی نیز مصمم به اجرای آن هستم.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: تاکنون بازدیدهای زیادی از شهرک‌های صنعتی آبادان داشته‌ام و صنعتگران فعال در این منطقه دلسوزانه تلاش می‌کنند و اشتعالزایی خوبی کرده‌اند.

جنامی خطاب به صنعتگران گفت: کمیسیون امور اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر آبادان با جدیت از طرح‌های آنها استقبال می‌کند و طی روزهای آینده نیز جلسه هم‌اندیشی در این زمینه برگزار می‌شود.

وی تشکیل «کمیته رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی آبادان» را مهم برشمرد و عنوان کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی با یاری یکدیگر در این خصوص تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.