نادر محمدمیسی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به تجربه ای که از سال های گذشته در زمینه اسکان و خدمات دهی به راهیان نور داشته ایم در سال جاری با مشکل خاصی مواجه نشده و روز به روز بر تعداد کاروان های راهیان نور افزوده می شود.
وی افزود: درحال حاضر ظرفیت 120 هزار نفر شب خواب به صورت تختی در استان خوزستان فراهم است و این امکانات در اردوگاه های متمرکز اهواز و خرمشهر در کنار دیگر اردوگاه ها آماده شده است.
مسئول کاروان های راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: زیرساخت های کلی در یادمان ها و مناطق مرزی استان فراهم شده و فضاسازی فرهنگی یادمان ها نیز برای ارائه خدمات فرهنگی به راهیان نور ایجاد شده است.
وی بیان کرد: باتوجه به این که هر روز شاهد حضور پرشور کاروان های راهیان نور از سراسر کشور در خوزستان هستیم در صورت نیاز از ظرفیت مدارس و دانشگاه های استان نیز برای اسکان کاروان های راهیان نور استفاده می شود که در این خصوص پیگیری لازم انجام شده است.
محمد میسی تصریح کرد: اکنون در بخش ترابری، خدمات، اسکان و پذیرایی زائران در خوزستان هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد و برنامه های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی و سایر برنامه های فرهنگی به خوبی مدیریت می شود.
وی یادآور شد: حضور در مناطق عملیاتی برای آن هایی که هشت سال دوران دفاع مقدس را تجربه کردند مرور خاطرات و برای نسل های جوان از جذابیت های خاصی برخوردار است و ما نیز در تلاشیم تا این فضای معنوی را هرسال بیش از گذشته پررنگ کنیم.
مسئول کاروان های راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همچنین روایتگری راویان دوران دفاع مقدس بر جذابیت این فضای معنوی افزوده و انگیزه های نسل جوان به خصوص دانشجویان را برای حضور در تمامی یادمان ها بیشتر کرده است.
وی اظهار کرد: امید است هر سال بتوانیم با توسعه زیرساخت ها در خوزستان خدمات بهتری به راهیان نور ارائه دهیم تا خاطرات خوبی در سفر به این مناطق در ذهن خود ثبت کنند.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.