کیوان محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ‌ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی ابعاد شخصیتی شهدا به‌ عنوان الگوهای برتر جوانان افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌ های جوان کشور و آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت‌ های رزمندگان از راه ‌های مبارزه با هجمه نرم دشمنان است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه کاروان های راهیان نور تصریح کرد: یکی از بحث ‌های جدی در موضوع راهیان نور که همواره مورد تاکید بوده زیارت با معرفت است و تلاش کردیم که به حول و قوه الهی زیارت با معرفت برای هر زائر محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق زیارت با معرفت در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، تلاش‌ های فرهنگی زیادی انجام شده که از جمله آن می‌ توان به حضور یک راوی، روحانی و مداح در هر اتوبوس اشاره کرد.
وی گفت: یک بسته فرهنگی برای هر دستگاه اتوبوس ‌حامل دانشجویان در اردو پیش بینی شده که این بسته شامل بروشور، کتاب، محصولات صوتی و تصویری حول محور شعار سال است.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: همراهی و مساعدت مسئولان دانشگاه ها با مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در راستای آشنایی نسل جوان با مفاهیم جبهه، جهاد و افزایش روحیه شهادت طلبی در میان دانشجویان ستودنی است که جای تقدیر دارد.
وی گفت: مرحله دوم این اردوها روز یکشنبه هفته جاری در قالب یک گروه 163 نفره دانشجویان موسسات آموزش های عالی جیرفت و عنبرآباد انجام خواهد شد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.