به گزارش ایرنا، پاسدار محمدرضا رضایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سه پایگاه در شهرستان اندیمشک(پادگاه شهید زین‌الدین)، اهواز(اردوگاه شهید مسعودیان) و خرمشهر(اردوگاه سردار شهید رحیم آنجفی) برای خدمات رسانی به زائران شهرستان اراک تجهیز شده است.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود امسال پنج هزار نفر از شهروندان نقاط مختلف این شهرستان در ایام نوروز از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در جنوب کشور بازدید کنند که این زائران به صورت رایگان در این سه اردوگاه اسکان داده می شوند و تنها هزینه وعده های غذایی را پرداخت می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: 2 هزار و 500 زائر مناطق عملیاتی به صورت کاروانی و با اتوبوس اعزام می شوند و 2 هزار و 500 زائر نیز با خودروهای شخصی به این مناطق سفر خواهند داشت.
پاسدار رضایی بیان کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای سپاه ناحیه اراک، اعزام 700 زائر در قالب 16 اتوبوس به مناطق عملیاتی است اما تا کنون بیش از 2 هزار و 500 نفر برای حضور در یادمان های شهدا در جنوب کشور نام نویسی کرده اند.
وی، با بیان اینکه اعزام اردوهای راهیان نور عمومی از 23 اسفندماه جاری آغاز می شود، بیان کرد: این زائران به مدت چهار روز از یادمان های شهدا در اندیمشک، فکه، چزابه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، اروندکنار، والفجر هشت، شلمچه و اهواز بازدید می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری دعای کمیل، زیارت عاشورا و اقامه نماز جماعت از مهمترین برنامه های فرهنگی در اردوهای چهار روزه راهیان نور عمومی است.
وی اظهار کرد: کاروان های راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش های شهدا به نسل جوان و آیندگان انقلاب است.
امسال بیش از 15 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی، اقشار و عمومی در سال جاری از شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.